ویدیو مارکتینگ

بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ یا تبلیغات ویدیویی یکی از شاخه‌های بازاریابی اینترنتی است که در جریان آن از فیلم و ویدیو به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود

ویدئو کاربر را درگیر می‌کند،یکی از بهترین امتیازاتی که فیلم‌های تبلیغاتی دارند این است که کاربر را با خود درگیر می‌کنند. در واقع اگر یک ویدیوی تبلیغاتی به خوبی ساخته شده باشد و 10 ثانیه اول آن برای کاربر جذاب باشد، احتمال دیدن فیلم تا انتها وجود دارد و این بهترین فرصت برای تیم‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود.

مزایایی ویدیو مارکتینگ

ویدیو با احساسات در ارتباط است: اگر یک ویدیوی تبلیغاتی به خوبی ساخته شده باشند، می‌تواند احساسات بیننده را با خود درگیر کند. ساخت یک کلیپ تبلیغاتی طنز یا درگیر کردن عواطف مشتریان در ویدیو، روش‌هایی است که بازاریابان، از آن در کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

ویدیو در حافظه می‌ماند: اگر شما از یکی از دوستان یا آشنایان خود بخواهید که یک فیلم قدیمی را برای شما توصیف کنند یا از آنها بخواهید که مطالب یک نوشته یا کتاب را برای شما تعریف کنند، مطمئن باشید که توانایی آنها در توصیف فیلم بسیار بیشتر است؛ زیرا خاصیت فیلم‌ها به صورتی است که بیشتر در حافظه فرد می‌ماند و فرد از لحاظ احساسی و عواطف با آن فیلم درگیر می‌شود.

انواع ویدیوها در بازاریابی ویدیویی

ویدیو معرفی محصول

ویدیو معرفی برند 

ویدیو رویدادها

 ویدیوهای انیمیشنی

 موشن گرافیک‌ها 

ویدیوهای زنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد